Spoločnosť CPS GfK oznámila oficiálnu zmenu názvu na YouGov

27.11.2024 (SITA.sk) – Desať mesiacov po akvizícii spoločnosťou YouGov, ktorá je lídrom na trhu so spotrebiteľskými názormi, sa spoločnosť Consumer Panel Services (CPS GfK), etablovaný líder v oblasti údajov o nákupoch v európskych domácnostiach, premenovala na YouGov.

Pre spoločnosť CPS GfK a jej viac ako 60-ročné odborné znalosti v oblasti behaviorálnych údajov to znamená začiatok ďalšej kapitoly, pretože sa stáva neoddeliteľnou súčasťou spoločnosti YouGov.

Proces rebrandingu, ktorý prebieha od januárovej akvizície, je odvážnejší a viac zameraný na budúcnosť než len na prijatie vizuálov značky YouGov. Namiesto toho zahŕňal komplexné preskúmanie činnosti v rámci celej organizácie s cieľom zosúladiť odborné znalosti, hodnoty a ciele spoločností YouGov a CPS GfK a vytvoriť súdržnú stratégiu značky, nové umiestnenie a prístup ku komunikácii, ktoré odrážajú kombinovanú silu a ambície novo definovanej globálnej organizácie YouGov.

Stefan Heremans, prezident a úradujúci generálny riaditeľ spoločnosti CPS GfK: “CPS GfK je teraz YouGov. Táto zmena značky je pre nás významným momentom a dôležitým krokom, ktorým chceme svetu ukázať, za čím si stojíme. Sme nesmierne hrdí na naše dedičstvo a vieme, že v YouGov sa mu bude dariť, pretože táto organizácia verí vo vysokokvalitné a presné údaje získané zo zapojeného panelu skutočných ľudí, ktoré sú spojené s odbornými znalosťami v oblasti výskumu a inováciami založenými na technológiách. Klienti a členovia nás na našej ceste bezvýhradne podporujú a my vieme, že toto je len začiatok a že v tejto ďalšej kapitole sa majú na čo tešiť.

Okrem toho, že ide o transformačný moment pre CPS GfK, je to významný moment aj pre celú spoločnosť YouGov, ktorá integruje CPS GfK. Jadrom novej pozície značky je koncept reality a kľúčová úloha, ktorú zohrávajú kvalitné údaje od skutočných ľudí, ktoré pomáhajú organizáciám pochopiť, čo si ľudia myslia, cítia a robia.

Zameriava sa na štyri kľúčové piliere celého podnikania: zabezpečenie kvality údajov, rozvoj jedinečnej komunity členov, ktorí majú spoločné názory a správanie, ponuka dôveryhodných odborných znalostí od odborníkov na analýzy údajov a využívanie inovatívnych technológií, ako je umelá inteligencia, na získavanie poznatkov od skutočných ľudí. Spoločne tak zabezpečujú, že YouGov poskytuje klientom konkurenčnú výhodu tým, že im ukazuje realitu sveta.

Vďaka kombinácii hĺbkových údajov o správaní a postojoch v reálnom čase s inteligentnou technológiou a dôveryhodnými ľudskými znalosťami poskytuje YouGov bohaté informácie s nekompromisnou presnosťou. To umožňuje jednotlivcom, značkám a organizáciám na celom svete prijímať lepšie rozhodnutia a mať náskok pred konkurenciou.

Mike Woods, marketingový riaditeľ spoločnosti YouGov: “Keďže spoločnosť CPS GfK (a jej bohaté behaviorálne údaje) je teraz YouGov, je dôležité, aby naša značka zdôrazňovala to, čo poskytujeme klientom: realitu výskumu. Toto je transformačný moment pre celú spoločnosť YouGov. Vzhľadom na množstvo rušivých informácií v dátovom priemysle je pre nás dôležité sústrediť sa na naše základné poslanie – poskytovať reálne údaje od skutočných ľudí v reálnom čase. Tým všetkým sa vraciame k nášmu panelu, ktorý sa s nami delí o svoje názory a činy. V kombinácii s našimi najmodernejšími technologickými platformami a odbornými znalosťami v oblasti výskumu poskytujeme jasné a presné údaje, vďaka ktorým môžu klienti čeliť realite.”

V rámci rebrandingu budú všetky aktíva a kanály značky CPS GfK aktualizované a zosúladené so značkou YouGov. Komunikácia s klientmi a členmi už prešla na značku YouGov a do konca novembra sa ukončí prevádzka sociálnych kanálov a webovej stránky spoločnosti CPS GfK.

V utorok 3. decembra YouGov predstaví údaje na obľúbenom podujatí, webinári Zmena správania – jeseň 2024, ktorý sa koná každé dva roky a na ktorom spoločnosť CPS GfK prezentuje exkluzívne poznatky z najnovšej štúdie správania nakupujúcich. Bude to prvá verejná prezentácia spoločných údajov spoločností YouGov a CPS GfK pre európske publikum, v rámci ktorej budú predstavené bohaté poznatky, ktoré umožňujú rozšírené možnosti prieskumu trhu spoločnosti YouGov.

Informačný servis

Viac k témam: PR, YouGov
Zdroj: SITA.sk – Spoločnosť CPS GfK oznámila oficiálnu zmenu názvu na YouGov © SITA Všetky práva vyhradené.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Prevádzkovateľ InovationSK s.r.o., kontakt info@bossmedia.sk, telefón: 0903218367. Používa súbory cookies na prispôsobenie obsahu reklám a funkcie sociálnych médií a analýzu návštevnosti. Informácie o vašom používaní našej stránky zdieľame aj s našimi partnermi v oblasti sociálnych médií, reklamy a analýzy. View more
Cookies settings
Súhlasím
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Kto sme

Navrhovaný text: Adresa našej webovej stránky je: https://www.aktuality24.sk.

Komentáre

Navrhovaný text: Keď návštevníci webu zanechavajú na stránke komentáre, zbierame údaje, ktoré sú zobrazené vo formulári komentára a taktiež IP adresu používateľov a user-agent prehliadača z dôvodu ochrany proti spamu. Anonymizovaný reťazec vytvorený z vašej e-mailovej adresy (nazývaný aj hash) môže byť poskytnutý službe Gravatar pre overenie, či ju používate. Zásady ochrany osobných údajov služby Gravatar nájdete na: https://automattic.com/privacy/. Po schválení vášho komentára bude vaša profilová fotografia verejne zobrazená spolu s obsahom vášho komentára.

Multimédiá

Navrhovaný text: Pri nahrávaní obrázkov na webovú stránku by ste sa mali vyhnúť nahrávaniu obrázkov s EXIF GPS údajmi o polohe. Návštevníci webu môžu stiahnuť a zobraziť akékoľvek údaje o polohe z obrázkov.

Súbory cookies

Navrhovaný text: Ak pridáte komentár na našej stránke, môžete súhlasiť s uložením vášho mena, e-mailovej adresy a webovej stránky do súborov cookies. Je to pre vaše pohodlie, aby ste nemuseli opätovne vypĺňať vaše údaje znovu pri pridávaní ďalšieho komentára. Tieto súbory cookies sú platné jeden rok. Ak navštívite našu stránku prihlásenia, uložíme dočasné súbory cookies na určenie toho, či váš prehliadač akceptuje súbory cookies. Tieto súbory cookies neobsahujú žiadne osobné údaje a sú odstránené pri zatvorení prehliadača. Pri prihlásení nastavíme niekoľko súborov cookies, aby sme uložili vaše prihlasovacie údaje a nastavenia zobrazenia. Prihlasovacie cookies sú platné dva dni a nastavenia zobrazenia jeden rok. Ak zvolíte možnosť "zapamätať", vaše prihlásenie bude platné dva týždne. Pri odhlásení sa z vášho účtu sú súbory cookies odstránené. Pri úprave alebo publikovaní článku budú vo vašom prehliadači uložené dodatočné súbory cookies. Tieto súbory cookies neobsahujú žiadne osobné údaje a odkazujú iba na ID článku, ktorý ste upravovali. Súbory sú platné 1 deň.

Vložený obsah z iných webových stránok

Navrhovaný text: Články na tejto webovej stránke môžu obsahovať vložený obsah (napr. videá, obrázky, články a podobne). Vložený obsah z iných stránok sa chová rovnako, akoby návštevník navštívil inú webovú stránku. Tieto webové stránky môžu o vás zbierať osobné údaje, používať súbory cookies, vkladať treťo-stranné sledovanie a monitorovať vašu interakciu s vloženým obsahom, včetne sledovania vašej interakcie s vloženým obsahom, ak na danej webovej stránke máte účet a ste prihlásený.

S kým zdieľame vaše údaje

Navrhovaný text: Ak požadujete obnovenie hesla, vaša adresa IP bude uvedená v e-maile na obnovenie hesla.

Ako dlho uchovávame vaše údaje

Navrhovaný text: Pri pridávaní komentára, komentár a jeho metaúdaje sú uchovávané oddelene. Vďaka tomu vieme automaticky rozpoznať a schváliť akékoľvek súvisiace komentáre bez toho, aby museli byť podržané na moderáciu. Pre používateľov, ktorí sa zaregistrujú na našich webových stránkach (ak takí existujú), ukladáme aj osobné údaje, ktoré poskytujú, do ich užívateľského profilu. Všetci používatelia môžu kedykoľvek zobraziť, upraviť alebo odstrániť svoje osobné údaje (okrem zmeny používateľského). Správcovia webových stránok tiež môžu zobraziť a upraviť tieto informácie.

Aké práva máte nad svojimi údajmi

Navrhovaný text: Ak na tejto webovej stránke máte účet, alebo ste tu pridali komentár, môžete požiadať o export vašich osobných údajov, ktoré o vás ukladáme, včetne údajov, ktoré ste nám poskytli. Môžete tak isto požiadať o vymazanie osobných údajov. To sa ale netýka údajov, ktoré o vás musíme uchovávať z administratívnych, právnych alebo bezpečnostných dôvodov.

Kam posielame vaše údaje

Navrhovaný text: Komentáre návštevníkov môžu byť kontrolované prostredníctvom automatizovanej služby na detekciu spamu.
Save settings
Cookies settings